szlovák
HÍRPORTÁL TURISZTIKAI PORTÁL Cégjegyzék Regio Regia Üzleti Magazin Webstúdió Webáruház
-=- Szeretné itt látni a saját ajánlatát is? Vegye fel velünk a kapcsolatot! -=- Regio Regia - A Közép-dunántúli Régió vállalkozóinak üzleti magazinja Telefon: 34/310-971
   Kapcsolat

REGIO REGIA
a Közép-dunántúli Régió Értékteremtőinek Magazinja

Kiadó:
Regio Regia Nonprofit Kft.

ISSN-szám:
online: 1787-3010
nyomtatott: 1785-7074

Szerkesztőség:
2800 Tatabánya, Táncsics M. út 51.

Telefon:
34/310-971

E-mail:
info@regioregia.hu

 

KEM-BRIDGE WEBSTÚDIÓ

KEM-Bridge Net

Iroda:

2800 Tatabánya, Táncsics u. 51.

Telefon:
34/310-971

E-mail:
info@kembridge.hu

 

   MTI

   Tatabánya Kártya

Regio Regia HírportálRegio Regia HírportálRegio Regia HírportálRegio Regia Hírportál


Nóvum: higiéniai rendszerintegrátor

„Level up together megoldás” – új üzleti modell a higiéniai papírpiacon
Nóvum: higiéniai rendszerintegrátor

Az Assist-Trend Kft. és a KÉSZ Holding – két teljes egészében magyar tulajdonban lévő cégcsoport – egy új, mindkét társaság irányítása alá tartozó vállalkozás, az Assist-Trend IHS megalapítását jelentette be a közelmúltban. A frissen megalakult Assist-Trend IHS tagja annak az új szemléletű együttműködésnek, amely az elmúlt hónapokban épült ki, és jelenleg a magyar piacon teljesen egyedülálló. Az Assist-Trend új modelljének ötletgazdája Bodrogai Ferenc, a Nord-Paper érdekeltségű vállalkozások főtulajdonosa, aki kérésünkre – Szűcs Lászlóval, a csoport operatív vezetőjével karöltve – örömmel mutatta be a Level up together stratégiai együttműködés innovatív modelljét, melyben az Assist-Trend Kft. higiéniai rendszerintegrátor szerepet lát el.

– Milyen újdonságot ad a „Level up together”? Mit takar a higiéniai rendszerintegrátor elnevezés?
– A világ vezető informatikai cégeivel analóg módon gondolkodtunk, az ő sikereiket megalapozó szemléletmódot alkalmaztunk a piacunkra, megtoldva mindezt egy saját ötlettel, egy szolgáltatási modellel, valamint a hozzátartozó informatikai háttérrel. Modellünk újdonság a HoReCa-szektor számára – kezdi beszélgetésünket Bodrogai Ferenc.
– Ha megkérdezzük, ki gyártja a MacBookokat – veszi át a szót Szűcs László –, szinte biztos, hogy azt a választ fogjuk kapni, hogy az Apple, pedig valójában több mint 200 gyártója van. A világ egyik legsikeresebb és legismertebb vállalata ugyanis nem más, mint egy rendszerintegrátor. A különböző kontinensekről beszerzett alkatrészeket begyűjti, összeszereli, az így létrejött termékeket márkanévvel látja el, és ami a lényeg, a saját szoftverét telepíti ezekre a gépekre. Ez így együtt képviseli azt az értéket, amit Apple márka alatt ismerünk.
– Úgy gondoltuk, hasonló szemléletet követve, mi is rendszerintegrátorként tudunk ma a legtöbbet tenni ügyfeleinkért. Ezért dolgoztunk ki 8 márkakereskedőnkkel és 14 stratégiai együttműködő partnerünkkel egy, a térségben egyedülálló integrált termék és szolgáltatáscsomagot, melyben az Assist-Trend rendszerintegrátorként jelenik meg. A rendszer motorjaként a stratégiai együttműködés valamennyi résztvevőjének lehetőséget ad arra, hogy együtt, összefogva magasabb szintre juthasson. Ezért lett a szlogenünk a „Level up together”. A hozzátartozó logó reményeink szerint a jövőben egy, a Magyar Termékhez hasonló, a minőséget és szaktudást képviselő, elismert brandként funkcionál majd – tárja elénk az új modell lényegét az operatív vezető.

– Mire képesek megoldást nyújtani higiéniai rendszerintegrátorként?
– Az egész modell az ügyfeleinknél felmerülő higiéniai problémák, feladatok, nehézségek megoldásának segítésére épül. Azt látjuk, hogy a HoReCa (szálloda, étterem, vendéglátás)-szektor, a vendéglátás-turizmus iparág, gőzerővel dübörög. Rengeteg a fejlesztés, folyamatosan nő a vendégéjszakák száma, tavaly kétszámjegyű volt az iparági növekedés  – veszi vissza a szót az ügyvezető-tulajdonos.
– Ugyanakkor problémák is vannak: eltűnt a szakképzett munkaerő, jelentős a munkaerőhiány, mely lelassítja a további növekedést. Az erre adható standard válaszokon már szinte minden szervezet túl van: béremelés, oktatás, fejlesztés. Az ipar 4.0, az automatizáció ebben a szektorban a futurisztikus elképzelések között szerepel csupán. A mesterséges intelligencia széles körű elterjedése, ami képes lenne kiváltani különféle munkaköröket, még csak a távoli jövő ígérete – fűzi hozzá Szűcs László.
– A megoldás most kell, ha lehet, azonnal. Ebben tudunk mi segíteni. Többszintű, a higiéniai termékekre, szolgáltatásokra épülő, magas minőséget biztosító szolgáltatásrendszerünkkel gyakorlatilag a higiéniai háttérszolgáltatások egy jelentős részét át tudjuk venni az iparág szereplőitől, felszabadítva ezzel kapacitásokat, így ügyfeleink a saját, kifejezetten szakmai feladataikra koncentrálhatnak. Komplex, igényekhez igazodó szintű szolgáltatásokat tudunk nyújtani – mutat rá a HoReCa szektornak szóló új lehetőségre a modell ötletgazdája.

– Hogyan épül fel a rendszer, milyen elemekből áll?
– Három lépésben alakítottunk ki egy négyszintű termék- és szolgáltatáskoordinációs modellt  – válaszol kérdésemre Szűcs László -, mely több ezer ügyfelünket már ma is képes professzionális módon kiszolgálni. Elsőként integráltuk a termékeket és szolgáltatásokat egy korszerű, online informatikai rendszerbe, létrehozva ezzel egy komplex tudásmegosztó csomagot. Második elemként minden szint élére magasan képzett szakértőket állítottunk, akik a rendszeren keresztül képesek kezelni a felmerülő problémákat, kérdéseket.  Végül lehetővé tettük a tudásmegosztást, a folyamatos – non-stop – képzést, információáramlást a szakembereink, a stratégiai partnereink, az ügyfeleink és részben a szakma számára, melyet e-learning rendszer kiépítésével is támogatunk.
– A vevőinkkel dedikált márkakereskedőinken keresztül tartjuk a kapcsolatot, akik a saját területükön – Magyarországot hét ilyen régióra osztottuk – kizárólagosságot élveznek az értékesítésben. Márkakereskedőink értékesítői munkájuk során a központ szolgáltatáskoordinátoraival lépnek kapcsolatba, akik a rendszerben összefogják a bejövő szolgáltatásokkal kapcsolatos igényeket, és ügyfélszolgálati, adminisztrációs feladatokat is ellátnak, egyfajta háttértámogatást nyújtanak. Minden szolgáltatáshoz tartozik egy szolgáltatásgazda, aki az adott stratégiai beszállító partnerrel áll kapcsolatban, és gondoskodik arról, hogy az a rendszer felé tett vállalásait maradéktalanul teljesítse: videók, képzési anyagok, képek, logók, marketing anyagok, stb.
– Tudásbázisanyagainkat, egyéb szolgáltatásainkat vevőink – a hozzáférési szintjüknek megfelelően – az Assist-Trend webes felületén érhetik el, láthatják termékeinket, szolgáltatásainkat, tudásbázis tartalmainkat, saját számláikat, rendeléseiket, ajánlataikat és még sok, a hozzáférési szintjüknek megfelelő szolgáltatást. Rendszerünk négyszintű jogosultsági lehetőséget tartalmazó, saját fejlesztésű szoftver. Mi specifikáltuk, és egy fejlesztőpartnerünk volt segítségünkre a kivitelezésben – ismerteti a modell felépítését az operatív igazgató.
– 40 éves papíripari múlt, 12 éves magyarországi piacvezetői tapasztalat, és rengeteg az ügyfelektől, a beszállító partnerektől begyűjtött tudás birtokában arra törekedtünk, hogy egy, a 21. század kihívásainak megfelelő, innovatív megoldást alkossunk, mely megállja a helyét nem csak hazai hanem európai szinten is. Úgy tűnik, modellünket elismeri a szakma. Márciusban a stratégiai partnereinknek, néhány hete pedig legnagyobb vevőinknek is bemutattuk új üzleti megoldásunkat. Az iparág hazai és európai, több százmillió eurós árbevételű cégei – úgy látják, hogy víziónk helytálló, a piaci modellünkre kell, hogy figyelmet fordítsanak, hiszen az idő, költség és energia, melyet a szolgáltatásainkkal vevőinknek és stratégiai partnereinknek, valamint saját cégünknek is megspórolunk, nagyon fontos tényező – mutat rá a tapasztalatokra, illetve a pozitív visszajelzésekre a főtulajdonos.

– Minden résztvevőnek előnyt ígér a Level up – together. Miben nyilvánulnak meg ezek?
– Az egész együttműködés az erős alapokra, a szinergiákra épül, és komoly piaci potenciált, növekedési lehetőséget rejt – mondja Bodrogai Ferenc. – Az Assist-Trend belföldön és a Kárpát-medence magyarlakta területein működő vállalkozásainak összárbevétele tavaly megközelítette a 7,5 Mrd forintot. 15-17 ezer vevője van már ma a rendszernek. A számok tehát azt mutatják, már most is vezetői vagyunk ennek a piacnak, és kiválóak a növekedési lehetőségeink.
– A szövetség, amit létrehoztunk, egy olyan üzleti modell, amelynek résztvevői nem versenyeznek egymással, minden termék és szolgáltatás mögött egy-egy stratégiai partner áll, kevés számú, de nemzetközi szintű cég. A modell tehát egyrészt védettséget, másrészt hatékonyságot, azaz a nagyobb nyereség reményét ígéri stratégiai partnereinknek.
– Az igazi innováció azonban a szolgáltatási szegmensben rejlik, mely a termékrendszerre épül. A kettő együtt egy olyan hozzáadott értéket képvisel, ahol már nem az számít, hogy egy adott terméket olcsóbban is be lehet szerezni a piacon, hanem az, hogy a végén, összességében pozitív lesz az egyenleg, olyan előnyökhöz jutnak a vevőink, amelyeket máshol nem, vagy csak sok-sok idő- és energiaráfordítással, azaz többletköltséggel érhetnének el. A komplexitásunk, a folyamatok teljes vezérlése, jobbítása, a pazarlások megszüntetése, a hatékonyság növelése az a többlet, amit jelenleg csak mi adhatunk meg partnereinknek ezen a piacon.
– Mi magunk is többletkapacitáshoz jutunk az újszerű működésnek köszönhetően, amit új vevőkkel való kapcsolatteremtésre, vagy épp hatékonyabb, gyorsabb szervizszolgáltatásra, további fejlesztésekre fordíthatunk – mutat rá a modell szereplőinek előnyeire a főtulajdonos.

– Hogyan néz ki ez a mindennapokban, a gyakorlatban?
– Az időnk nagy része – főleg az értékesítőké – korábban azzal ment el, hogy személyes kapcsolatot tartsunk az ügyfelekkel, holott ez nem mindig volt indokolt – kezdi a példák sorolását az operatív igazgató. – Ha például egy korábbi rendelést ismételtünk meg, azzal a saját és az ügyfelünk idejét is csak raboltuk. Ma ezt vevőink a webes felületünkön néhány kattintással, nélkülünk is elintézhetik. Az élő kapcsolat persze továbbra is rendelkezésükre áll: chat szolgáltatásunkkal bármilyen kérdésükre gyors, és szakértő választ kaphatnak.
– Naponta megtörtént az is, hogy egy hibás adatokkal leadott szervizre feleslegesen ment ki a kollégánk. Kiderült, nem az a gond, nem is az a készülék van felszerelve, aminek a javítására készültünk. Ez ma már nem fordulhat elő, mert az online rendszerünknek köszönhetően gyakran többet tudunk a vevőinkről, mint ők saját magukról. Látjuk, milyen készülékei vannak, nyomon tudjuk követni a lehetséges igényeiket. A megrendelőink olyan nyilvántartást, akár méréseken alapuló adatokat kaphatnak saját működésükről, amelyből számos – addig nem látható – összefüggés is kiolvasható. Ez is egy olyan többlet, ami korábban nem állt rendelkezésükre.
– Előfordul a HoReCa-szektorban is, hogy, megfelelő adagolás híján kifogy a vegyszer például egy mosógépből. Az „üresjárat” aztán pótolhatatlan idő-, víz- és energiaveszteséget okoz. Az Assist-Trend képes, „felokosítani”,az ipari mosógépek és mosogatógépek vegyszeradagolását internetes adagolás-vezérlővel, mely milliliterre pontosan adagol, valós idejű adatokat ad, hibaüzeneteket küld, és ezáltal költségmegtakarítást ér el. 
– Az új gépek, szolgáltatások, termékek bemutatásában, a mindennapok kisebb-nagyobb elakadásaiban, a hibaelhárításban, egy adott gép kezelésében szakértőink akár telefonon is segítséget tudnak nyújtani, segítő tartalmaink, oktató videóink weboldalunkon elérhetőek, online ügyfélszolgálatunk munkaidőben üzemel.
– A legfontosabb szakmai tudnivalók is elérhetők. Egy új szobalány kiképzése, vagy egy konyha hatósági vizsgálatra való felkészítése, mind-mind hatékonyan megoldható oktatóvideóinkon keresztül. Megfizethetetlen az az idő és energia, ami felszabadul okos megoldásainknak köszönhetően – világítja meg a példákon keresztül az előnyöket Szűcs László.

– A KÉSZ Csoporttal létrejött együttműködés hogyan illeszkedik ebbe a rendszerbe?
– Régi, jó barátság fűz össze a KÉSZ Csoport tulajdonosával, Varga Mihállyal – mondja Bodrogai Ferenc. – Azonos értékrendet képviselünk, a pályafutásunk is sok tekintetben hasonló, ennek ellenére üzleti kapcsolat korábban nem volt közöttünk. A KÉSZ Csoport Magyarország egyik legnagyobb építőipari kivitelezője, rengeteg géppel, eszközzel, csarnokkal, irodaházakkal, melyeket időnként rendbe kell tenni, adott esetben alpintechnikával, speciális vegyszerekkel, eszközökkel. Az Assist-Trend IHS Kft.-t közös - az Assist-Trend modellbe márkaképviseletként épülő – társaságként hoztuk létre, ipari takarítási tevékenységgel. Az új vállalkozás elsősorban a KÉSZ Csoport belső igényeinek kiszolgálására jött létre, de azzal a hosszú távú céllal, hogy mihelyst a rendszert tökéletesre csiszoltuk, piaci szolgáltatásként, mások számára is elérhetővé tegyük azt. Ez a nyitás részben már el is indult, most is vannak a KÉSZ Csoporttól független piaci megkeresései az Assist-Trend IHS-nek.

Cseh Teréz

A Nord-Paper - korábbi nevén Forest Papír - Kft. több mint 22 éve van jelen a hazai higiéniai papírpiacon, mely idő alatt jelentős elismerést vívott ki a papírszakmában itthon és világszerte egyaránt. A cég üzleti kapcsolatait a megbízhatóság, a magas szakmai színvonal jellemzi. A társaság életében kulcsfontosságú a 2016-ban történt akvizíció, melynek következtében a Forest márkát és a lakossági higiéniai üzletágat az olasz Sofidel csoport vette át. A vállalat ma kizárólag a nagykereskedelmi szektor számára gyárt higiéniai papírtermékeket: toalettpapírt, konyhai papírtörlőt, szalvétát, papírzsebkendőt.
A Nord-Paper Kft., mint gyártó érdekeltségi  körébe több vállalkozás  is tartozik, ezek közül a legnagyobb az Assist-Trend Kft., mely a közületi  higiéniai területén értékesíti termékeit,  illetve nyújtja szolgáltatásait.  A csoport tagja az Omega Bázis Kft. is, mely bio és gluténmentes élelmiszereket  gyárt.
Szívügyük a magyar termék, amit az is mutat, hogy a cégcsoport főtulajdonosa, Bodrogai Ferenc kezdeményezésére jött létre 2006-ban a Magyar Termék Nonprofit Kft. A társaság védjegyei – Magyar Termék, Hazai Termék, Hazai Feldolgozású Termék – mára a legismertebb szimbólumokká váltak a magyar piacon.

Az integrált higiéniai szolgáltatás-portfólió

- webes felületek (weboldal, webportál, tudásbázis, e-learning)
- a munkaerő webes koordinációja
- szakszerviz
- vegyszeradagolás
- higiéniai szaktanácsadás- padozatápolás
- vízkezelés
- légtisztítás
- ipari takarítás – kivitelezéstől az üzemeltetésig-árnyékolástechnika

2018.10.09. 09:23
   Regio Regia magazin


140. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



139. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



138. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



137. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



136. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



135. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



134. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



133. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



132. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



131. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



130. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



129. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



128. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



127. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



126. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



125. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



124. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



123. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



122. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



121. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!



120. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!



119. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!



118. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!


117. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!



116. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!


115. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!



114. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!


113. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!


112. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!


111. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!


110. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!


109. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!



108. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!    Lapozós verzió!



107. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!  böngészős verzió!  Lapozós verzió!



106. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!



105. lapszám
Letölthető Pdf formátumban!böngészős verzió!Lapozós verzió!


2011. 104. szám pdf

2011. 104. szám lapozós

2011. 104. szám 
böngészős verzió

 


2011. 103. szám pdf

2011. 103. lapozós

2011. 103. szám 
böngészős verzió


2011. 102. szám
böngészős verzió

2011. 102. szám - pdf verzió


2011. 101. szám
(lapozgatós)

2011. 101. szám 
böngészős verzió




2010. 10-12. szám pdf

2010. 10-12. lapozós

2010. 08-09. szám pdf

2010. 08-09. lapozós

2010.08-09. böngészős verzió


2010. nyár

2010. nyár böngészős verzió

2010. nyár letölthető pdf


2010. március-április

2010. március-április böngészős verzió


2010. január-február

2010. január-február böngészős verzió


2009. különszám

2009. Különszám böngészős verzió

Archivum

   Borászati kalauz

A Királyi Régió borászati
és turisztikai kalauza

Lapozható verzió

 

   Hasznos

Új rovatot indítunk portálunkon! Hasznos, megfontolandó tényekről, információkról, problémákról tájékozódhatnak cikkeinkben, ahol természetesen a megoldásról is lehet olvasni!

Tovább >>> 

ÁllásÉpítőiparKisipari gyártóMezőgazdaságSajtó, MédiaVallás
ÁruházFaiparKisipari szolgáltat...MinőségbiztosításSzálláshelyVas, Acél, Színesfé...
Autó, MotorFémszerkezetek gyár...KiskereskedőMobiltelefonSzállítás, Fuvarozá...Vegyipar
Biztonság, Biztonsá...Film, Fotó, OptikaKölcsönzésMűszaki cikkSzámítás- és Irodat...Vendéglátás
BútorFilm-, Mozi-, Szính...Könyv, ZeneMűvészeti tevékenys...Szépség, EgészségVillamosság
CégügyekHobbiKörnyezetvédelem, h...NagykereskedésSzivattyúkÜvegtechnika
CsaládIdegennyelvKözhasznú informáci...Nyomda, Sokszorosít...Szolgáltatás
DivatáruIngatlanKözigazgatásOktatásTakarítás 
EgészségügyIpari üzem, Gyár, B...KözüzemPénzügyTávközlés, telefon,... 
ÉlelmiszerKedvenceinkLakberendezés, Otth...Reklám, DekorációTervezés 
Energia, Fűtés, VízKereskedelemLátnivalókRuházatUtazás