Új ügyfélszolgálati rendszer az Égáz Rt.-nél
Az Égáz Rt. szolgáltatási területén 2005. nyarától Társaságunk új ügyfélszolgálati rendszerre tért át. Az új rendszer bevezetésére már régóta készülünk, mivel egy hatékonyabb, piaci viszonyokhoz jobban alkalmazkodó ügyfélszolgálat üzemeltetéséhez szükség van egy új, korszerűbb informatikai rendszer bevezetésére. A változás elsődleges célja, hogy az ügyfeleink számlázással kapcsolatos adatait a vállalatunk gyorsabban és egységesen tudja kezelni, valamint az, hogy az ügyfeleink szükségleteihez jobban alkalmazkodó elszámolási konstrukciókat tudjunk kidolgozni.
Ügyfeleink számára az új ügyfélszolgálati rendszer bevezetésének egyik legszembetűnőbb eleme a megváltozott számlaformátum lesz. Az új számlakép kialakításánál Társaságunk a törvényi előírások betartása mellett igyekezett a korábbi számlaképet egyszerűbbé és könnyen áttekinthetővé tenni.
Társaságunk folyamatos tájékoztatást nyújt az új számlázási rendszerrel kapcsolatos újdonságokról. Ügyfeleink az új számlakép magyarázatát megtekinthetik a már új számlázási rendszerrel készített részszámla mellékleteként, az ügyfélszolgálati irodákban kihelyezett plakáton és kiadványokban valamint honlapunkon a www.egaz.hu-n. Ezen felül a regionális napilapokban, rádiókban, illetve televíziókban megjelenve tájékoztatjuk ügyfeleinket a változásokról.
Az új rendszer bevezetése során problémák és apró fennakadások adódhatnak, ezért előzetesen is ügyfeleink elnézését kérjük. Az esetlegesen felmerülő hibákat igyekszünk minél hamarabb orvosolni, hogy ügyfeleinket ebből kifolyólag a lehető legkevesebb kellemetlenség érje.
Amennyiben az új ügyfélszolgálati rendszerrel, illetve a számlaképpel kapcsolatban további kérdése lenne, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a számlán található elérhetőségeken.
Északdunántúli Gázszolgáltató Rt. |